Kroatien dag 12 - en (halv) dag på stranden

Nu ligger jag lite efter med bloggandet men det beror på att bloggappen krånglar som bara den. Kan inte lägga in några bilder!
 
Några stackars bilder har jag lyckats få in, resten får jag väl lägga in i efterhand.
 
Tisdagen började på stranden. Barnen köpte ringar att ha som flytdon, som de sedan låg och guppade på i vattnet.
 

Sedan lyckades jag av misstag få på något filter på kameran och det upptäckte jag inte förrän vi var tillbaka i lägenheten - det är ju så ljust i solen att man inte ser något överhuvudtaget av det man fotat, så bilderna är rena chansningar.
 
 
 
Trots att vi bara var där i två timmar och hade faktor 30 så lyckades vi bränna oss litegrann så efter lunch blev det siesta i lägenheten. Framåt sen eftermiddag vågade vi oss ut till poolen men barnen fick bada i t-shirts.


 
Efter middagen packade vi ihop våra tillhörigheter. Nu bär det iväg till nästa ställe.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0