USA dag 24: Chicago

Vi vaknade upp i Chicago - eller ja, på ett hotell strax utanför, vid flygplatsen. Hotellets skyttel skjutsade oss till pendeltåget och så åkte vi först pendel och sedan buss till Navy Pier. Vi hade träffat på flera Chicagobor under vår resa och alla sa att har man en dag i Chicago så ska man definitivt åka dit. 

Vi hade en härlig dag i solskenet. Barnen ville åka pariserhjulet och maken vägrade förstås. Men jag, som också är höjdrädd, såg trots allt min chans att få se en del av stan så jag tog mod till mig. 













Efter lunch i stan tog vi oss tillbaka till hotellet, hämtade våra väskor i bagagerummet och tog skytteln till flygplatsen. Sedan började den långa resan hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0