USA dag 2

 
 
Bill fixade frukost innan vi gav oss iväg, varma bagels med färskost och massor av färsk frukt.
 
Sedan tog Chris oss med på en tur till filmstjärnornas Beverly Hills. Oj vilka hus!
 
 
 
Sedan fick vi se Disney Hall.
 
 
Så bar det iväg till Science Center där vi fick se rymdfärjan Endeavour. (Mer om det i eget inlägg när jag kommer hem och inte behöver mobilblogga! Dessutom blev jag så överväldigad att jag glömde fota med iphonen så jag har bara bilder i systemkameran)
 
Nästa stopp blev Farmers Market, en stor saluhall med shoppingcenter. 
 
 Inne på American Girl fanns allt för dockor. Inte bara hyllmeter med kläder utan spa för dockor, frisersalong för dockor och mycket annat.
 
 
 
Där fanns också bageri för hundar!
 
 
 
 
Det blev också besök på Walk of fame förstås och en promenad på Rodeo Drive. 
 
 
 
 
Dagen avslutades med middag på italiensk restaurang.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0