Bildkavalkad från januari-mars

Här kommer ett litet axplock av vad vi har haft för oss de senaste månaderna.

I januari var jag med guidekollegorna på studieresa i Stockholm. Med matvandring:


Shopping:


Och stadsvandring med Christopher O´Regan:


Det har blivit ett otal hockeymatcher:


Särskilt bra gick det på en stor cup i Vadstena där grabbarna tog en silvermedalj efter en hel dags slit på isen:




Och några konståkningstävlingar:


Vi har varit på Melodifestivalen, deltävlingen i Göteborg:




Lillebror har fyllt 40 och firats med överraskningsfest som inleddes med ostron (som han själv fick öppna).


Jag har jobbat med diverse olika grejer:







Sonen har deltagit i gitarrgala:


Och dottern och jag har shoppat vårkläder i Borås, med chaifika såklart.





Vi har varit i Stenungsund och införskaffat nya skridskor:



Båda barnen har varit med på novelltävling med prisutdelning på biblioteket:



För dottern är det nu nationella prov i svenska, engelska, matte, no och so. Det har pluggats matte med hjälp av pappa och Lego:


Majsan har dessutom hunnit med att vara rejält sjuk:


Men farmor muntrade upp med att skicka paket på posten, pyjamas och mysiga sockor!



Och så har vi varit hundvakt:


Och jag har pluggat historia på Göteborgs universitet:



Det var lite om vad vi har haft för oss de senaste månaderna.  Man kan ju alltid hoppas att det inte blir tre månader mellan inläggen igen! Men jag lovar inget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0