Nya tag!

När jag scrappade lite under mellandagarna insåg jag att det är fantastiskt att ha en blogg att gå tillbaka till - vad gjorde vi den sommaren? När togs den bilden? Vilket år var det vi var på den festen? Och så vidare...
 
Det kan man ju inte säga om den gångna hösten, för där finns det ju inte ett blogginlägg.
 
Ett tag trodde jag att det skulle bli bättre med iphone-appen, men tyvärr tycks den inte funka. Så vi får väl se hur det går!
 
Hösten var ALLDELES för hektisk och ostrukturerad. Ett nyårslöfte för 2013 blev därför att jobba tydligare och möjligen något mer på vardagar för att verkligen ha lördag och söndag ledig i största möjliga utsträckning. Det krävs disciplin när man har eget företag med hemmakontor! Förra året var jag i princip inte ledig en hel helg från mars tll december, bortsett från tre semesterveckor!
 
Jag testade detta nya grepp nu i trettonhelgen. Det var ju underbart! Mer sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0