Ett annat bröllopsfirande

Det har varit så mycket att jag inte skrivit något om mammas och pappas rubinbröllop. De firade 40-årig bröllopsdag för ett par veckor sedan och brorsan och jag med familjer tog dem ut på hemlig utflykt.

Maken var i USA så jag tog med alla fyra barnen - mina och brorsans - och så åkte vi halvvägs till middagsstället, stannade på en fin rastplats och dukade upp bubbel och snittar. En liten stund senare kom brorsan och svägerskan med rubinbröllopsparet som inte visste vart de var på väg! Döm om deras förvåning när brorsan svängde in på en rastplats och barnbarnen bildade häck av hundkex, som jubilarerna fick gå igenom. Ungarna ville sjunga något och den bästa låt de kom på var Dannys "Amazing". Vilket ju i och för sig passade väldigt bra!!



Sedan hade vi bokat bröllopsmiddag på Trollabo kvarn - jättegott och mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0