På´t igen

Så har jag börjat jobba nästan fullt igen efter min lilla konvalescens. Idag var G och jag hos sömmerskan och tog mått till våra 1700-talsklänningar. Sedan bar det iväg till möte med en kyrkoherde för förstudiens räkning och sedan var det styrelsemöte i guideföreningen. Så hämtades Majsan på konståkningsträningen och vi åkte hem och lagade mat och så var den här dagen slut.

I morgon väntar trevlig träff med A i Prästgården och så ska jag på ett möte som jag tvingades ställa in när jag blev sjuk.

Tvättstugerenoveringen går mot sitt slut och om bara hantverkarna kommer hit och gör det sista, lilla, så har maken lovat fixa det allra sista i helgen. Men skåpen är på plats så jag har redan börjat flytta in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0