Snart advent

På söndag är det första söndagen i advent. Otroligt! Här känns det inte så adventslikt men jag har i alla fall fått fram ett par adventsljusstakar. Ja, inte i fönstren förstås, men på bänken i köket i alla fall. Nu ska jag bara leta rätt på gardinerna också. Undrar var jag gjorde av dem...

Nästa vecka är det 1 december och det innebär att Majsan fyller nio. Det innebär också förhoppningsvis start för min egen lilla adventskalender här på bloggen. Det är något jag tänkt göra i flera år men aldrig hunnit med. Och det är ju inte meningen att det ska vara stress och press i adventstid. Men eftersom gillar bakning och pyssel så blir det ett litet tips om dagen: presenttips, julgodis, julpyssel och annat kul och enkelt. Sedan återstår att se om jag får ihop 24 luckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0