Oj, vad dagarna går fort

Ja, här blir det inte mycket bloggat. I lördags kväll blev det inte ens Melloblogg eftersom jag var på medeltidscabaré i Linköping. Maken spelade in Melodifestivalen så jag såg den på natten när jag kom hem och tänkte en stund att jag ändå skulle skriva något om bidragen men inte ens det blev av.

Och nu är veckan nästan slut. Det har varit VÄLDIGT mycket jobb men nu lugnar det nog ner sig lite. Kanske.

Kvällarna försvinner också. Eftersom jag jobbat dagtid några veckor i hemförsamlingen så ägnar jag kvällarna åt andra församlingar. Plus lite annat. Ikväll var Å här en sväng för att öva - vi har ett antal framträdanden inbokade och behövde göra något åt det! Och sedan bar det iväg till ett möte med kontraktets frivilligarbetare. Sån är jag ju också.

I morgon är det redan fredag. Nästa fredag ska maken laga finmiddag i Prästgården igen och i helgen ska det provlagas. Vi passade på att bjuda hem några vänner som vi försökt få ihop en middag med länge. Senast vi hade bestämt blev några barn sjuka - om det var våra eller deras kommer jag inte ens ihåg. Jaja, nu kommer de i alla fall äntligen hit på lördag. Ska bli så trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0