Lite uppdatering...

Det var hemskt vad jag är usel på att fota till bloggen numera. Men det blir inte av att dra fram stora kameran. Och mobilkameran tar helt urusla bilder hur man än bär sig åt. Och mobilbloggen funkar ju ändå aldrig som den ska så inte ens den blir det av att jag använder.

Igår var jag i Skövde hela dagen och hjälpte kyrkfolket där att bygga om sin webb och utbildade lite. Sedan bar det iväg till ishallen och så stod middagslagning på programmet när vi kom hem. Och så gick barnen och lade sig och sen var den dagen slut. Och mamman med.

Idag avlöste mötena varandra. Först var jag i en församling och hade lite webbutbildning ("Steg 2"). Och sedan var jag i en annan församling och hade några möten om deras webb. Det var väldigt vad mycket webb det har blivit överallt, helt plötsligt!

Sedan kom veckans bästa - ja, det vågar jag utlova fast det bara är tisdag. Maken reser väldigt mycket detta året och barnen har det lite jobbigt med det, i synnerhet Lilleman. Så vi har bestämt att varje gång pappa är borta mer än en natt får mamman och barnen hitta på en rolig aktivitet och sedan gå på restaurang. Eftersom maken äter flådigt på restaurang varenda kväll när han är ute, så tyckte vi att det inte är mer än rätt att vi också får prova på det ljuva livet... Så idag bar det iväg till Stadsparksbadet i Borås. Vi meddelade A att vi efter besöket skulle infinna oss på Oliven för middag så hon och M kom dit! Så trevligt! Vi konstaterade att hade vi försökt planera in ett gemensamt restaurangbesök så hade vi aldrig fått till det. Men med två timmars varsel så råkade det plötsligt fungera. Kanske skulle köpa en trisslott. Plötsligt händer det...

Nu är det läggdags. I morgon är det tidigt redaktionsmöte i en av församlingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0