Lite festligt så här på onsdagkvällen



Nu är jag hemma hos maken igen efter att ha varit nere vid kusten och hälsat på barnen några dagar! Några bilder därifrån blev det just inte. Vi var mest på stranden och ta med kameran dit till all sanden hade jag inte lust med!

Hemkomsten firade vi med att åka till IKEA! Vi har ju börjat med renovering av tvättstugan och åkte dit för att kolla lite inredning och köpa sista möbeln till barnens tv-rum. Det blev också två nya bokhyllor. Man skulle ju också kunna sluta köpa böcker men eftersom det inte tycks vara ett alternativ i den här familjen fick de bli två nya hyllor istället!

Innan jag åkte från kusten hann mamma, barnen och jag med att åka och plocka jordgubbar igen. Så jag hade med mig nästan 15 liter färska nyplockade jordgubbar hem! Det passade ju väldigt bra till ett glas skumpa, tyckte maken och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0