Ny arbetsvecka

Då står en ny arbetsvecka för dörren. Jag har jobbat hårt hela förmiddagen för att kunna åka och bada med barnen i eftermiddag. Majsan och jag passar på att simma när lillemannen ändå är på simskola.
I morgon kväll blir det en tur till Prästgården för lite jobb. Och på onsdag ska jag ut och mingla! På torsdag ska vi till Räddningstjänsten och lära oss säkerhetsgrejer och livräddning och sådant i guideutbildningen. Skadar inte!!!

Och så får vi väl ladda för barnkalas. På lördag kommer det ett helt gäng tjejer hit på mexikanskt partaj. Majsan förväntar sig pinata och mexbuffé. Hej och hå!

Jag måste leta rätt på min kalender. Undrar var jag har lagt den. När man har så fria arbetstider och bokar in allt möjligt hej vilt är det STOR risk att man glömmer något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0