Måndag, måndag...

Det går för runt, trots att jag trodde att jag skulle få en massa tid över!

I dag skulle barnen åka längdskidor med skolan och ha matsäck med sig så det var bara att ställa sig och fixa fram varm choklad och grejer i morse. När allt pick och pack var utburet till bilen och ungarna avlämnade vid skolan hann jag hem en sväng och jobbade en stund. Sedan åkte jag till Å och kollade på Mariasånger. Vi håller på med ett program som lämpar sig i mars...

Så var det lunchdags när jag kom hem. Mer jobb och packning av badkläder. Barnen hämtades vid skidspåren och så jagade vi ner till stan och köpte present till kusin A som fyller år. Sedan bar det iväg till simhallen för Lillemans första pass i simskolan. Majsan och jag passade på att motionssimma under tiden. Hon tränade också ryggsim, dyk, undervattenssim och hopp från trampolin. Det gjorde inte hennes mor som nöjde sig med vanligt hederligt bröstsim.

Nu är vi hemma en liten sväng och ikväll ska jag ut och jobba. Det är möte i en av församlingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0