Dagens tre bästa

1. Mitt jobb. Idag församlingsinstruktion i en församling på förmiddagen, jobb hemifrån åt en annan församling på eftermiddagen. Så roligt!

2. Lunch hos föräldrarna. Mamma föreslog att jag kan komma dit varje fredag innan jag hämtar barnen och äta med dem. Tja, inte mig emot... Så skönt att ha dem en kilometer bort.

3. Fredagsmys. Hela familjen i två soffor. Majsan somnade i min famn. Jag vet knappt när det hände senast. De somnar alltid i sina egna sängar och är nästan omöjliga att få att sova om något annat stör dem. Men idag var stumpan trött. Och jag njöt av att ha en snusande liten åttaåring i famnen. Det lär väl inte bli så många mer tillfällen...snart är hon väl inte ens hemma på fredagkvällarna!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt och mysigt med sovande tös!

2011-01-15 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0