Fler gissningar

Få se nu. Nu är det knivigt.

Det andra finalbidraget blir... Tja... Jag tror det blir Brolle faktiskt. Det bär mig emot. Men det är kärringar som röstar...

Till Andra Chansen går Loreen och Christian.

Ut åker Monikern. Hoppas jag. Men det kan precis lika gärna bli Loreen som ryker. Vore tråkigt.

Jag börjar inse att Monikern kan gå långt. Jag kom just på att Caroline af Ugglas slutade tvåa i finalen för två år sen. Och det är väl samma idioter som röstar ikväll.

Nu ska vi se:
Jaha, Walz åker ut. Han som var näst bäst ikväll. Hur tänkte svenska folket nu då??

Resten då: Till finalen går...
Brolle.

Kommentarer
Postat av: Åsa Johansson

Okej, då är jag kärring - Brolle var bra. Såg han live på Scandinavium, vilket tryckt men Sanna var lite bättre då lyfte nästan taket!

Åsa J

2011-02-14 @ 20:11:09
Postat av: Anna

Haha! Visst är det kul på Scandinavium! Var inte där i år, dock.

2011-02-14 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0