Hösten är här

Nu börjar nattfrosten närma sig och det är full fart igen. Jag har varit på några dagars retreat på underbara Åh! Och nu blev det en helg i medeltidsborgen igen - den sista för i år.

Skolan har börjat - i höst läser jag pedagogik i Umeå! Och så är det fullt upp på jobbet - lite FÖR fullt upp faktiskt men jag hoppas att det blir ändring på det området snart för man kan inte göra två personers jobb hur länge som helst...

Nu ser jag fram emot de närmaste veckorna:

1. Församlingsläger på Åh - tänk att få komma tillbaka dit så snart!
2. Valdag. Jag jobbar på valet som vanligt, som valförrättare och det är ju alltid spännande att få räkna rösterna!
3. En långhelg i Paris väntar om några veckor! Då åker hela familjen iväg för att få se Eiffeltornet, katakomberna, Notre Dame och förstås Disneyland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0