Livet rullar på...

Det är full sula hela dagarna, tycker jag. Såpass att jag INTE riktigt vet hur jag ska få ihop livet fram till jul. Det är ju väldigt roligt att folk vill ha min hjälp i firman redan nu men det ställer ju onekligen till det att jag fortfarande jobbar 75 procent på mitt vanliga jobb.

Idag hade jag söndagsskola om helgon! Det var kul! Sedan åkte jag hem och skrev reportaget från igår och gjorde klart den tidningen. Sen bar det iväg till Å för att öva på ett par julprogram som vi ska ha i december.

Nu har vi fått besök av makens gamla kompis M. Det är trevligt! Särskilt eftersom båda herrarna är väldigt matlagningsintresserade. Trerätters väntar. Och jag behöver inte lyfta ett finger! Det lär dyka upp inlägg på matbloggen framåt natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0