Tredje duellen

Nu är det jobbigt. Nu ska mina två favvisar i Andra chansen tävla MOT varandra. Det innebär ju att en av dem definitivt inte kommer till Globen. Det var ju de här två jag ville se i Globen!

Neo mot Orsa spelmän:
Men gubbsen är ju just underbara! Jättefin låt, jättefint arr, snygga stämmor, fioler och flöjter sitter som smäckar och stegringarna är klockrena. Jag VILL se dem i Globen. Jag VILL, jag VILL, jag VILL. Men Neo är charmig som få, låten är riktigt bra med sitt discosound och sin falsettsång. Men varför Neo ska vifta med en pinne, dessutom i den där cirkusdirektörsjackan, begriper jag inte. Jag överlever om den här går vidare. Men det vore så kuuul med Orsagubbarna i Globen. Snälla...

Kommentar: JAAAA! Det finns hopp för mänskligheten. Och för folkmusiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0