Tandläkare och spruta på samma dag

Efter fiollektionerna i morse åkte dottern och jag till tandläkaren. Eller tandsköterskan, rättare sagt. Majsan skulle få sin fjärde "skridskobana", det vill säga plasta den sista hörntanden (som inte var framme riktigt i somras när vi tog de andra tre). Sedan var jag på planeringsmöte inför årets Betlehem. Det är inte långt kvar. Blir kul! Det blir inte jul utan en vandring genom Betlehem.

På eftermiddagen var det grupplektion på musikskolan och där löste maken av mig och tog hem sonen medan dottern och jag åkte till skolan för spruta. Så det blev tandläkarbesök och stick i armen på samma dag. Men inte klagade hon för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0