Nej, jag har inte tuppat av i värmen...

...men det är MYCKET jobb så här års och på de lediga stunder jag då har så har jag liksom varit ute i det fantastiska sommarvädret!

Helgen tillbringades i stugan på Västkusten - mestadels i en solstol. Där hade jag haft tid att blogga men där hade jag ingen tillgång till dator (det finns faktiskt en, men den hade min bror lagt beslag på hela helgen, så jag kom aldrig intill den...)

Härligt har vi haft det. Fotograferat har jag INTE gjort däremot, trots att kameran var med. Det enda jag fotade var mina nya fina tallrikar som jag hittade på en loppis (Ja, Annelie, du har smittat mig efter dina fynd...) SUPERFINA var de. Fick tag på fem men mamma blev så överförtjust och ville låna en tallrik som kakfat över sommaren så jag fick fyra med mig hem - och vi är ju inte fler i familjen. Bild kommer!

Nu ska jag till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Va kul att du lever ;) Det är väl det som är bra; att man bloggar efter behag.



Å stuga...mmm...havet, härligt du!



Blev så otroligt smickrad och stolt att jag - för det väl mig du menade - har smittat dig med denna loppissjuka!!!



Kolla vad jag fybdade idag för en femma!!



Kram

2009-05-04 @ 21:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0