Nu börjar semestern på RIKTIGT

Egentligen slutade jag jobbet i torsdags. Men eftersom jag inte blev riktigt färdig har jag smågrejat med lite hemifrån och åkte dit en stund i söndags morse också...(hmm, jag vet...) I söndags var jag nämligen ändå inringd till borgen för att jobba där - det hade kört ihop sig med personal. Och igår hade jag en busstur. Maken jobbade och barnen har sommarlov så snälla mormor fick rycka in igen - och tog på sig rollen som dagmamma OCH trädgårdsmästare OCH frisör. Så väl hemma igen var ett par av rabatterna rensade och barnen nyklippta och jättefina!

Men nu ska jag vara helledig i nästan tre veckor! Det ska bli jätteskönt. Vi börjar med tandläkarbesök. Dottern ska få något lack på kindtänderna. Mamma har lånat makens bil så han tog min till jobbet. Det innebär att vi tar bussen till stan, barnen och jag. Det blir ju ett äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0