Dagens tre bästa

Idag var en underbar dag. Så jag listar det allra bästa:

1. Jag fick möjlighet att åka och simma. Själv. I motionsbassängen. Hur ofta händer det? Dottern var på barnkalas i badhuset så jag åkte dit sista timmen och kunde därmed hjälpa henne att tvätta håret efteråt.

2. Jag sov middag. Jag blev så hejdlöst trött fram på eftermiddagen att jag inte kunde hålla mig vaken. Gick och lade mig och sov en timme! Kan inte ens minnas när det senast hände. Kanske när dottern var nyfödd och jag slumrade bredvid henne...

3. Jag var på konsert. Å och jag åkte till Jönköping och bevistade en av folkmusikföreningens begivenheter: konsert med Sågskära. Fantastiskt. Som Å sa när vi gick ut: "Där har vi lite att leva upp till". Haha. I morgon börjar kursen i nyckelharpa. Det ska ju bli intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0