Dagens foto #22 av 365

22 av 365

Nu ska det bli träna av. Jag har sagt upp medlemskapet på gymmet - barnpassningen var bara öppen ibland och de få gånger jag hade möjlighet att ta mig dit gjorde att varje pass blev VÄLDIGT dyrt. Istället köpte vi familjeårskort i simhallen. Men eftersom maken har för vana att emigrera en vecka i taget lite nu och då under hela våren så lär jag inte kunna ta mig dit om jag inte har barnen med mig - och hur mycket simmat blir det då? Jag beklagade mig över detta på en föräldrasida på nätet häromdagen - och idag låg den här i brevlådan. En vänlig, för mig helt okänd människa i Örebro hade bestämt sig för att skicka mig en tränings-DVD. "Du kan få låna den här och testa om det är något för dig" skrev hon. Helt otroligt! Tack Å!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så hur går det? Är den nått för dig??

2009-01-22 @ 22:41:14
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0