Kungligt bröllop

Det blir väl kul med ett kungligt bröllop, det tycker jag. Men med tanke på att förlovningen faktiskt inte ens offentliggjorts förundras jag lite över att exempelvis TV4 bryter hela programtablån från middag till kväll för att extrasända med anledning av denna förväntade förlovning.

Murvlarna har frågat om ärkebiskopen har tillfrågats om att förrätta vigseln. Hans pressekreterare meddelar att han ännu inte tillfrågats. Har någon frågat om ärkebiskopen har vigselrätt nästa år? Tror inte att den frågan har dykt upp. Men den är intressant. Mer intressant än själva bröllopet, kan man tycka.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag gillar Viktoria! Daniel är säkert bra, hon har ju valt honom! Kul och glädjande med deras bröllop. Kram.

2009-02-24 @ 19:19:06
URL: http://underforvandling.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag gillar henne också! Och att folk tycker till om huruvida valet av äkta man är bra eller inte blir lite fjantigt - som du påpekar: hon har ju valt honom. Och han henne. Och det är väl det enda som är intressant i sammanhanget. Jag hoppas att de får ett långt och lyckligt liv tillsammans. (Och för övrigt lär både dottern och jag sitta bänkade framför tv-sändningen nästa försommar. För nån inbjudan är väl inte att hoppas på...)

2009-02-24 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0