I´m back!

Jaha, då var jag här igen!

Inte trodde jag att så många människor skulle höra av sig för att jag slutade blogga! Tack alla som uppskattar och har saknat mina små vardagliga inlägg här.

Själv insåg jag att det var trist att inte blogga. Jag tog inte paus på grund av för mycket att göra utan tappade bara lusten för diverse saker. Men nu är gnistan tillbaka - åtminstone i bloggsammanhang. Dessutom insåg jag häromdagen när jag fick beställda papperskopior och skulle sätta igång att scrappa att det är väldigt bra att ha en blogg att kolla. Här står ju vilken dag dottern tappade sin första tand, när hon tog sitt första simmärke, när sonen sagt eller gjort roliga, tokiga saker och så vidare. Vore synd om det "tappet" blev för långt.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja din blogg är verkligen ett fint familjealbum, med viktiga saker dokumenterade.

2009-02-23 @ 23:02:40
URL: http://underforvandling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0