Datorhaveri

Precis när jag FLYTTAT över dagens bilder från kameran för en gångs skull (brukar bara kopiera och så har jag drivor av bilder i kameran sedan...) så tvärdog naturligtvis datorn. Men det är mer som har gått åt skogen den här dagen så annat var väl knappast att vänta...  Istället bloggar jag från dotterns halvtaskiga dator (som vi kasserat eftersom den bara duger åt att spela spel på - men nu är det plötsligt den enda fungerande datorn i huset).

Jaja, vi har i alla fall firat mammas 65-årsdag idag och det blev väl åtminstone rätt lyckat. Hon levererades hit halv två och fick lunch. Sedan gick vi promenad och efter det fick hon gå på spa i vårt "nya" badrum - bubbelpool och chokladpraliner och annat smått och gott. Och så blev det champagne och snittar i baren när hon hade fixat till sig och klätt om och sedan kördes vi ner till hotellet. Där satt vi i baren tills brorsan med sambo dök upp och hämtade oss. Och så hade pappa fixat värsta festmiddagen - klädd i smoking tog han emot oss! Bilder kommer om jag lyckas skrämma igång min dator igen....

Fast det riktiga firandet blir först på lördag. Men vad vi ska göra då kan jag inte avslöja här. Vi får helt enkelt återkomma till det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0