Dagens tre

Tre bästa från den här dagen:

1. Frysen är avfrostad! Det behövdes. Nu vet jag vad vi har i frysen. Det är alltid bra.

2. Mina föräldrar är hemma igen, lyckligt och väl från strapatser av olika slag i Venezuela. Lilleman och jag hämtade dem på Landvetter i morse.

3. Jag ska på massage. Ja, det har ju inte inträffat än, men om inte massören ringer återbud väldigt snart eller jag halkar och bryter halvt ihjäl mig så ska det väl bli av.

Mer att se fram emot: jag ska iväg på tvådagars fotokurs! Äntligen! Nu ska det bli fota av. Efter år av väntan ska jag få lära mig hur man tar vettiga bilder, fotar inomhus, använder ljus, fotar utan blixt och en massa annat spännande. Vilka ofattbart fantastiska bilder det ska bli på bloggen hädanefter. Eventuellt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0