Mostervisit

Igår anlände de nyadopterade mostrarna som var med på Pragresan. De checkade in hos mamma och där serverades lunch. Sedan var det shoppingrunda och på kvällen kom mostrarna och mamma hem till oss. Maken var anställd som kock för kvällen och serverade fisksoppa till förrätt och sedan kyckling med rökig senapssås till varmrätt. Själv hade jag åtagit mig efterrätten och slog på stort med kaffe och Noblesse. Haha. Jag HANN verkligen inte få ihop någon bättre efterrätt än så.

Före maten tittade vi på bildspel från Pragresan och lite Kenyabilder (mostrarna passade på att skänka MYCKET pengar till projektet - jag är så rörd och tacksam över hur generösa en del människor är).

Sedan åkte damtrion hem till mamma igen för övernattning. Så kul att träffa dem igen!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att dom där helsköna damerna tittade förbi! Man är ju lite nyfiken på att se hur dom ser ut... Jag väntar fortfarande på kontonr...

Kram

2009-12-10 @ 21:58:40
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/
Postat av: moster Lisbeth

Tack för en mycket trevlig dag och en njutbar middag mums. Kram till din familj.

2009-12-11 @ 19:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0