Det är mycket nu...

Det har klagats från tre olika bloggbesökare att det varit lite tunt med inlägg på sistone. Ni får helt enkelt förlåta... Det finns inte alltid tid. Nu är det MYCKET. På dagarna är det fullt upp med dubbla jobb och dubbla universitetskurser. På kvällarna har det också lyckats bli fullt på något vis. Trevliga saker, förvisso, men jag är ju likväl inte hemma. Igår kväll hade vi som ska åka till Kenya en liten träff (liten och liten förresten, klockan var nästan halv elva när jag kom hem). Idag är det först utvecklingssamtal på dagis och sedan ska jag på jobbets julfest. I morgon går maken och jag på andra lektionen på vinkursen. På lördag har Å och jag ett sångframträdande på dagen och på kvällen har vi bjudit hem vänner. På söndag ska vi till Vara konserthus och höra Anders Ekborgs julkonsert. På måndag bär det iväg till studion för Å:s och min inspelning (början på den åtminstone). På tisdag är ju utbjuden på julbord och på onsdag får vi kärt besök av "mostrarna" från Göteborg. På torsdag är det luciafirande på dagis och på fredagen är det faktiskt hemmamys med bara familjen! På lördagen åker vi till konserthuset med Suzukiföreningen och på söndagen är det lucia och julavslutning i Konståkningsklubben. På måndagkvällen därefter är det samling i Betlehem och tisdag och onsdag går åt till Betlehemsvandringarna, både dagarna och kvällarna. Och sedan är det typ nästan jul. Och någonstans här emellan ska en tenta i religionshistoria skickas till universitetet.

Så ni får ursäkta att det är lite långt mellan blogginläggen ibland. Jag kunde ju mobilblogga om det inte vore för det faktum att mobilen gått sönder! Jag ska köpa en ny - men jag har inte hunnit till den affären än....

Kommentarer
Postat av: Gun

Nu får du nog ta och skriva in i almenackan att ta det lugnt också. Glöm inte "tiggarbrevet" till guiderna också. Du är fantastisk.

2009-12-03 @ 22:31:47
Postat av: Susanne

Lika mycket som jag gjort under HELA året... typ...



Kram

2009-12-03 @ 23:27:09
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0