Långfredagen går mot sitt slut...

Långfredagen kändes inte särskilt lång idag. Jag var bara hemma på förmiddagen. Efter lunch åkte jag hem till Å och övade lite och sedan åkte vi till stora staden i väster och sjöng på ett ställe. När jag sedan kom hemåt åkte jag direkt till kyrkan och hörde min kör (som jag har tagit uppehåll ifrån nu), en cellist och en cembalist sjunga och spela långfredagsmusik. Jag började i kören för 18 år sedan och det här var första gången jag hörde den. Det är ju inte klokt. På tiden kan man ju säga. Det var JÄTTEFINT! Jag sa till körkompisarna efteråt att jag ska nog inte börja där igen för jag ska åka runt och lyssna på dem istället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0