Nu är lökarna i jorden

60 tulpanlökar (svarta, blåa, vita och rosa) har hittat ett nytt hem i vår nya rabatt! Samt fem vita kallor! Ska bli kul att se hur det blir till våren. Hade jag haft större väska hade jag köpt mer.

Barnen och jag planterade för glatta livet i eftermiddags, samtidigt som vi bakade rågkakor, typ. Hej, vad det gick! Så det hann inte fotograferas något. Men nu är Hollandsinköpet i alla fall i jorden.

Som vitsige maken så lustigt uttryckte det hela: "Jag har varit i Amsterdam och köpt nya lökar till min fru". HAHA....skojig humor han har....

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha! Han är rolig den där J!!

2008-09-23 @ 20:55:43
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0