Hur tråkig är jag?

Nu har jag gjort personlighetstest. Jisses så tråkig jag måste vara. Va?? Här är resultatet:

Din personlighetstyp:

Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. "Goda medborgare" som värdesätter trygghet och lugn.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare.

Jag trodde det skulle stå att jag skulle passa som hjärnkirurg, pilot, formgivare eller varför inte popstjärna? Men nähä.

Vill du också göra testet? Kolla här.


Kommentarer
Postat av: anneli

Jag testade också. Det är rätt spännande. Men jag är en mes som BARA bryr mig om andra i stort sett...

kram a

2008-09-06 @ 10:02:24
URL: http://livochlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0