Så irriterande att lägga in bilder!!!

Jag blir gaaaalen. Sedan en tid tillbaka är det helt kajko när man ska lägga in bilder. Så fort man lägger in bilderna på bloggen så öppnar sig 36 miffofönster. Urjobbigt!

Det måste vara nån inställning på min dator. På min gamla dator blir det inte så. Men den är från typ stenåldern (eller ja, tre år gammal i alla fall) och allmänt slö så den orkar jag inte veva igång. Så om nån undrar varför jag drar mig för att lägga in bilder så har ni nu svaret. Har någon däremot svaret på hur man löser detta problem så är jag evigt tacksam.

Kommentarer
Postat av: Mountain

du skriver bra, fortsätt så!

2008-03-18 @ 19:29:42
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0