Jag ÄR förvirrad

Nu är det återigen bevisat. Jag ÄR en förvirrad människa. När väskorna var packade och stod framför ytterdörren i hallen och maten stod i ugnen, redo att ställas fram på bordet fick jag för mig att jag skulle kolla infobrevet om fiollägret som jag fick i februari nån gång. Jag hade bara konstaterat att det inte stod så mycket mer än att det var samling klockan 14. Övriga programmet får vi väl på plats.

Då visar det sig att det står Välkommen på fiolläger MÅNDAGEN den 23 juni klockan 14. I morgon!!! Snopet! Dottern konstaterade bara att "Jaha, då har vi i alla fall packat i morgon". Och jag fick ett extra ledigt dygn här hemma. Det skadade ju inte, det heller!

Fiollägret har alltid börjat på en söndag. Det var väl det jag hade i huvudet. Att det sedan flyttats från midsommarveckan till veckan efter midsommar tänkte jag inte på. Förr var det alltid söndag-torsdag pga midsommarhelgen. Nu är det såklart måndag-fredag. Snurrpanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0