Femtimmarsbehandling idag



Jag utnyttjade ett 2,5 år gammalt presentkort idag. En femtimmarsbehandling på beautycenter. Det var fotvård, helkroppsmassage med aromaolja, ansiktsrengöring, masker, ansiktsmassage och jag vet inte allt. Lunch ingick också.

Det fick mig att fundera på när jag ska utnyttja presentkortet på en spahelg som jag fick för 1,5 år sen. Väninnan och jag fick likadana. Tanken var väl att vi ska åka ihop. Men inte har det blivit av. Smidigt för våra äkta hälfter att skriva ut hemgjorda presentkort på datorn som de förmodligen mycket väl vet att vi aldrig kommer att utnyttja.

Eller vad säger du, A. Ska vi göra slag i saken innan det blir jul igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0