Jag har städat badrumsskåpet

Igår kväll rensade jag ur badrummet på övervåningen - detta på order av min man, trots att det är en vecka kvar tills hantverkarna. Jag fick behålla några badlakan och varsin necessär (det är ju trevligt om vi kan få borsta tänderna den närmaste veckan, åtminstone) i skåpet.

Resultatet blev - förutom diverse korgar med sådant som ska sparas till nya badrummet - en och en halv kasse skräp. Gamla krämer som jag nån gång inbillat mig att jag absolut behövde och som gick ut 2006. Halva flaskor ansiktsvatten som inte gått åt därför att jag hittat en ny ännu bättre sort. Prover på parfymer och ögoncremer i mängder som jag fått med mig hem i lilla påsen från parfymeriet. Och en uppsjö av saker som det finns två av - för att jag har gått på något erbjudande från Yves Rocher där man får två när man beställer en jättebilligt. Jag måste sluta med sånt. Inte har jag blivit ett dyft vackrare heller. Bara fattigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0