Hall make over

Jag piffade upp hallen idag. Har sett ett ursnyggt sideboard som jag tänker köpa nån gång men det kräver omtapetsering och ommålning och i väntan på det bytte jag ut gamla urfula byrån mot en gammal möbel som jag ägt en gång men som i ett antal år stått hos min bror och blivit ommålat. Nu skulle han göra sig av med det så jag passade på att ta tillbaks det i väntan på tid och pengar...

Häromdagen var jag i farliga byn söderut och shoppade loss cult design-grejer till nya badrummen. Och så råkade jag visst få med mig några Kivi-lyktor och en Aaltovas från Iittala också. Så det kan gå...

Nya fynd från Iittala
TulpanerDetaljbild byråMin nya hall

Kommentarer
Postat av: Susanne

Snyggt värre!!

2008-02-19 @ 20:12:33
URL: http://ollesfamilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0