Dagens tre

Nu känns det motigt och tröttigt. Just därför försöker jag hitta dagens tre bästa, något jag slarvat med på sistone. Här är de:

1. Vårt nya badrum. (Bilder kommer snart). Det är såå fint. Inte färdigt för vi måste specialbeställa duschväggarna från glasmästeriet och så missade förstås IKEA att skicka med allt till skåpet, så nu fattas det två lådfronter. Men snyggt är det. Barnen och jag invigde duschen igår kväll! Utan väggar, men det funkar ju bra med kakel och klinkers överallt.

2. Mingelkväll. En tidning i trakten hade bjudit till mingelpartaj med supergod buffé, handgjorda praliner och lite aktiviteter. Trodde inte jag skulle känna någon men träffade massor av bekanta - både nya och gamla! Kul!

3. Hämtad på jobbet. Maken kom förbi jobbet precis när jag skulle hem. Så vi samåkte och jag lämnade bilen kvar! Samåkning i morgon bitti också. En omväg för maken på minst en mil men trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0