Yeees - tentan är inskickad

Så har jag då tentat. Eller tenterat som det så vackert heter. 10 hp teologi - kanske. Vi får väl se hur det går, om det blir några points eller inte. Ämnet var att jämföra hur sekulariseringsprocessen har påverkat islam respektive kristendom i modern tid. Kioskvältare!

Nästa delkurs startar redan nästa vecka. Har beställt ny kurslitteratur. Bibblan här har ju typ INGENTING. En bok på litteraturlistan har jag lyckats låna där. Eller två egentligen men den ena var jag tvungen att lämna tillbaka eftersom den var reserverad för fjärrlån. Och jag kan ju också fjärrlåna för den delen, men jag har sisådär 53 kurskamrater som sitter runtom i landet och gör samma sak. Så jag orkar bara inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0