Mina barn må anse att jag är gammal...

...men jag är i själva verket en UNG människa.

Tara är en tidning för folk runt 40. Jag är inte där än, men snart. Och jag tycker tidningen är rätt okej. Min mamma däremot skulle väl snarare uppskatta det där M-magasinet för kvinnor 60+.

Men nu har jag fått skriftligt bevis på att jag är en ungdom (och att mamma tydligen är runt 40, grattis mamsen!)

Jag är student vid Göteborgs universitet. Det innebär att jag är innehavare av Mecenats studentkort. Och fick just följande erbjudande per mail:

"Nu kan du ge din mamma 4 nummer av Tara och till dig själv kan du välja en premie värd 387 kronor. I Tara läser mamma om fascinerande livsöden och får massor av avkoppling och inspiration, oavsett om det handlar om mat, människor, resor eller kultur."

Haha! Vad säger du om en Tara-prenumeration, mamma!

Snarare skulle jag väl själv kunna tänka mig en. Men då får väl dottern beställa tidningen till mig. Och så får hon själv Kiwi-lyktor från Iittala. Som hon kanske OCKSÅ kunde ge sin lilla mamma i julklapp...såna kan man ju aldrig få för många av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0