Idolfinal

Jaha, så sitter vi här igen då. Fredagkväll, idolfinal, maken och jag och varsitt glas rött. Barnen somnade som vanligt ifrån alltsammans och vi blev liksom över.

Kevin och Alice står det mellan. Kevin känns solklar. Men han är en färdig artist. Han har trots allt varit med i Melodifestivalen på Malta två gånger. Jag vet inte, men nog tycker jag att Idol ändå är en tävling för nybörjare. Sen kan man tycka vad man vill om själva grejen (och det gör jag också men det är en helt annan historia).

Så nu hejar jag på Alice. För på något sätt vore det lite rart om tösungen från Gävle skulle sopa hem hela skiten. Kevin klarar sig alldeles utmärkt ändå. Som sagt, han är redan klar.

Och så fällde jag nästan en liten tår när Alice morfar stod och grät i publiken så han inte kunde prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0