Ett livstecken kanske?

Jag vet att den här bloggen har ett antal besökare varje dag, det ser jag på statistiken. Men jag vet ju inte alltid vilka ni är. Så har ni lust är det väldigt trevligt om ni skriver ett inlägg (och man kan göra det anonymt också för den delen, om man vill)

Just nu är det NÄSTAN bara Annelie och Anneli som kommenterar. Och tur är väl det för annars skulle det vara väldigt tyst här (tack för alla kommentarer, tjejer!). Men jag vill bara klargöra att man inte MÅSTE ha det namnet för att få skriva en liten hälsning...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tycker att jag brukar kommentera ganska ofta oxå här...

//

Sassa

2008-12-31 @ 22:50:46
URL: http://ollesfamilj.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, förlåt, du har ju varit flitig! Fast just nu räknar jag inte med att just du av alla människor ska ha tid med sånt, med en nyfödd och en ettåring! Full fart nu eller?!

2009-01-01 @ 09:46:48
Postat av: Solveig i Grimsås

Tycker det är jätteroligt att läsa vad Ni ungdomar orkar o hinner med.När man får se mormor o morfar någon gång också är det ännu roligare!

2009-01-01 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0