Pyjamasparty

Jag jobbade i medeltidsborgen idag. Vid min sista guidning för dagen kom mor och far med sina vänner från Skåne. De firade en 60-åring med hemlig utflykt och åkte runt sjön. Tala om att de blev förvånade när de kom till borgen och jag stod där i medeltidsklänning.

Väl hemma fixade jag fram lite snittar och maken hade köpt bubbel. Halv sju kom mor och far och gästerna nämligen hem till oss för att träffa oss och barnen en liten stund innan deras restaurangbesök tog vid. Och då började i sin tur vårt pyjamasparty. Vi är nämligen storfamilj här - brorsans ungar är här och sover över. Vi käkade makens goda hamburgare och sedan började dansen. I pyjamas såklart.

Dags för pyjamasparty med dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0