Ett projekt är avslutat

Så var vi (nästan) färdiga med "lillahallen"; det vill säga korridoren som leder bort till sovrummen. Vi har målat om väggar och dörren till linneskåpet, tagit bort städskåpet och satt igen väggen där, bytt lister och dörrar och målat tak. Tyvärr har jag ingen "före-bild" men om jag säger terracottafärgade väggar och bruna 70-talsdörrar med klistermärken så förstår ni...

Så här blev det i alla fall:
Nya hallen
vägglyktor från Herstal
Vägg med svartvita porträtt på barnen och väggdekoration från IKEA

Nu väntar jag bara på väggordet som jag har beställt från My first room. Det ska upp på väggen bredvid vägglyktorna. Väggdekorationen med svarta blommor har jag flyttat från sovrummet. Nu är både "korridoren" och badrummet svartvitt så nu blir det annat i sovrummet. Jag ska göra om det till safarirum (Afrikalängtan har gjort sig påmind). Återkommer...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kanonfint! Vad duktiga ni är!

kram a

2008-08-15 @ 18:33:35
URL: http://livochlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0