Idag blev mycket gjort

9.40 stod mina föräldrar i dörren, arbetsklädda. Mamma putsade fönster och hjälpte till att röja i vårt hemska garage och pappa tog ett tag i trädgården och åkte till soptippen tillsammans med maken. Tala om att både stora bilen och släpkärran blev överfulla med bråte. Sååå skönt att bli av med skiten. Garaget börjar likna garage och jag blev så inspirerad att jag började sortera och organisera i förrådet också.

Sedan lagade maken god middag till oss allihop och efter det satt karlarna framför fotbollsTV:n medan mamma och jag slog oss ner i varsin vilstol på balkongen med ett glas rött.

Nu ska jag ta ett bubbelbad och supermassera mina ömma leder i hörnbadkaret. Och sedan får jag väl lägga in bilderna från dagen. Men det orkar jag inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0