Jag fick en present idag!

Tänk så barnsligt glad man kan bli för ett fint rosa paket!

I fredags kom en avi med posten att jag hade ett paket att hämta. Avsändare var LUSH. Jag är förvisso omåttligt förtjust i deras badbomber och bubbelbitar och blev förstås nyfiken men hann inte hämta ut paketet i fredags. Nånstans inom mig tänkte jag att det säkert var någon pr-kampanj eller nåt och med födelsedag och kalas i helgen blev det inte av att det blev hämtat.

Men idag tog jag avin och åkte och hämtade lådan. Den innehöll ett fint rosa paket med vackra band. Avsändare var kompis S i Örebro. Jag fattade inget. Varför skickade hon paket till mig? (Man är ju inte van att få paket sådär helt utan anledning liksom). Bestämde mig för att ringa i morgon. Men så var jag inne på hennes blogg ikväll - det var ett par veckor sen sist, har ju inte ens hunnit blogga själv - och där avslöjade hon att hon beställt ett hemligt paket till mig. Som tack för att hon fick bo här på sin shoppingtur i höstas.

Paketet innehöll badbomber, bubbelbit och badolja från Lush. Tack S!!!! Jag har semester den här veckan. Gissa om jag äntligen har tid att bada nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0