Däppt i däsad och ott i halsed

Så var den här. Höstförkylningen. Jag är så hes att jag knappt kan få fram ett ljud (fast blogga går ju!) Och känner mig allmänt less och sur och lipfärdig. Massagen fick jag avboka - det är inte bra att få fart på blodcirkulationen när man är så här dassig. Och så vill jag inte smitta ner min stackars massör. Och hur trevligt är det att ligga med näsan neråt och snora och vara täppt?

Ont i axlarna har jag, så massage hade behövts. Skulle åkt till simhallen med barnen idag men det gick ju inte heller.

Gnäll gnäll. Dagens tre sämsta:

1. Vara förkyld
2. Få trista och nedlåtande svar på mail när man bara vill visa lite intresse.
3. Regnet - som bara öser ner. (Fast hade det varit snö så hade jag väl frusit. Och hade det varit 35 grader varmt så hade jag säkert gnällt för det också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0