Välkommen till min nya blogg!

Varför en ny blogg? Vad var det för fel på den förra?

Ja, ni som känner mig vet att jag kommer från en annan blogg som jag alltså bestämt mig för att byta ut. Det finns några olika skäl till det och är något jag funderat på ett tag. Det som gjorde att jag till slut bestämde mig var en diskussion med en kompis om säkerhet på nätet. Efter det började jag tänka alltmer på det. Och den som tänker för mycket kan lätt bli paranoid. Eftersom alla i världen inte har ett lika gott hjärta som du och jag har jag alltså bestämt mig för ett lite mer anonymt upplägg. Bilder kommer att förekomma men inga andra namn än mitt eget. När det gäller barnen, som är ett kärt bloggämne för mig, är det ju allom bekant att kärt barn har många namn - så även mina båda telningar. Tösabiten och Lilleman, Bettan och Filemon, Ettan och Tvåan, Storasyster och Lillebror...ja, de kommer säkert att kallas olika saker här på bloggen, precis som i verkliga livet. Maken får väl helt enkelt heta, ja, Maken.

Hoppas att du vill följa livet hos oss.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0