Avtackad

Så har man då blivit avtackad från sitt förra jobb - som jag egentligen faktiskt slutade först idag. Det hölls ett fint tal, jag fick en vacker höstig blombukett och presentkort i stadens butiker. Riktigt trevligt. God tårta fick vi också. Särskilt sorgligt var det dock inte (om än lite rörande), eftersom jag inte jobbat där på ett halvår (kändes konstigare att gå ut genom dörren förra gången) och eftersom jag vet att jag ändå kommer att träffa alla i olika sammanhang ändå. Jag är ju trots allt kvar i stan och kommer säkert att ha med en del av de gamla kollegorna att göra i olika sammanhang.

Fast jag borde egentligen gå dit lite oftare och ta en kopp kaffe med dem för det är ju kul att träffa alla!

bukett
blomma2blomma1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0