Kväll i stugan

Har jobbat i medeltidsborgen idag. SVINKALLT var det, ösregn och snålblåst. Och inte särskilt många besökare, såklart. Men det kom några busslaster så det var inte precis ensligt i borgen.

Nu har vi kommit hem och bakat en tårta till skolavslutningen i morgon. Och så svängde jag ihop ytterligare ett gäng Dumlekakor. Detta efter en liten konversation på Facebook med kyrkoherden. Det slutade med att vi gjorde en deal - om han bakade frallor så skulle jag baka Dumlekakor till personalfikat i morgon. Och nu har tydligen kyrkoherden bakat....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahaha!! Jajamen, men han sa inte att frallorna var till ert fika...det läste jag nu :) De blev goda iaf :)



Kram Annelie

2009-06-10 @ 23:11:34
URL: http://underforvandling.blogspot.com
Postat av: Anna

Haha...och så skvallrade jag. Jaja, det hade du väl märkt i morgon bitti när en betydande del av dem var försvunna...



Kram!

2009-06-10 @ 23:22:34
URL: http://livethososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0